Niezależnie od tego, czy pracujesz w tzw boxie, czy w zatłuszczonym garażu, zawsze powinieneś sprawdzić swoje narzędzia i sprzęt przed rozpoczęciem pracy. W ten sposób możesz mieć pewność, że nie będziesz tracić czasu, będąc w środku czegoś ważnego później.
1. Sprawdź swoje narzędzia i sprzęt
A więc, codzienne wykonywanie podstawowych kontroli może zapobiec poważnym obrażeniom lub uszkodzeniom sprzętu, umożliwiając identyfikację potencjalnych problemów, zanim ulegną one katastrofalnej awarii. Dzięki temu nie będziesz się zawstydzać, dzwoniąc do działu IT. gdy komputer jest po prostu odłączony.
2 Jeśli nie zrobiłeś tego dzień wcześniej, posprzątaj
Czasami możesz wrócić do domu bez sprzątania swojego miejsca pracy. Chociaż jest to niechlujne, czasami jest to również nieuniknione, szczególnie w okresach kryzysu. W każdym razie, jeśli przychodzisz do pracy po tym, jak dzień wcześniej zostawiłeś swoją przestrzeń brudną, pierwszym zadaniem powinno być posprzątanie w ramach przygotowań do nadchodzącego dnia.
3. Dystrybuuj dane i materiały eksploatacyjne
Ludzie nie mogą wykonywać swojej pracy, jeśli nie otrzymują danych i materiałów, których potrzebują. Jeśli istnieją dostawy lub dane, które należy przekazać różnym pracownikom, należy to zrobić jak najwcześniej. Po prostu upewnij się, że sprawdziłeś swoje skrzynki odbiorcze, aby sprawdzić, czy istnieją instrukcje, które mówią inaczej lub wprowadzają poprawki, zanim zaczniesz rozpowszechniać wszystko, co potrzebne, aby dotrzeć do zainteresowanych stron.
4. Dzień wcześniej sprawdź wieczorne wiadomości
Każda chwila, którą spędzasz bez pracy, to punkty przeciwko Twojej produktywności. Dlatego utknięcie w korku jest naprawdę złą rzeczą dla każdego, kto robi to codziennie. Aby uniknąć tego scenariusza, sprawdź wieczorne wiadomości, aby znaleźć ogłoszenia na następny dzień. Nigdy nie dowiesz się, kiedy zamkną niektóre ulice w drodze do pracy, chyba że sprawdzisz. Zapobiega to stresowi wynikającemu ze świadomości, że przychodzisz do pracy późnym rankiem. W przypadku ogłoszenia takiej zapowiedzi, odpowiednio zaplanuj trasę tak, aby rano dojazd do pracy przebiegał sprawniej, a rano lepiej się przygotować.
5. Nie jedz obfitego śniadania
Niska energia i zły humor o poranku są często skutkiem propagowania śniadania jako najważniejszego posiłku dnia. Nie jest ważne. Ba, nawet nie jest wskazane! Nasze ciało najlepiej pracuje w stanie autofagii (postu), bo mózg czuje, że musi przetrwać, więc wchodzi na wysokie obroty. Nie wierzysz? Spróbuj pracować mentalnie po tłustym, obfitym posiłku- nie da się, bo zmoży cię sen.
6. Przygotuj wszystko, czego potrzebujesz następnego dnia
W porannym pośpiechu do pracy następnego ranka łatwo zapomnieć o rzeczach potrzebnych do pracy. Nie jest to wielka sprawa, jeśli można je łatwo wymienić, ale co by było, gdyby to była prezentacja PowerPoint przedstawiająca wyniki firmy, która miałaby zostać zaprezentowana najwyższej rangi? To najgorszy scenariusz, którego należy unikać za wszelką cenę. Zrób to, poświęcając czas na przygotowanie wszystkiego, czego potrzebujesz przed pójściem spać. Zrób listę i sprawdź ją dwa razy, zanim zaśniesz.
7. Miej właściwe nastawienie do pracy
Czasami wystarczy właściwy sposób myślenia, aby kontynuować pracę. Jak mógłbyś dokończyć ten raport, kiedy twój umysł błądzi? Mając to na uwadze, najlepiej przygotować mózg do pracy na noc przed wyjściem do biura. Kiedy w końcu nadejdzie czas pracy, pójdziesz prosto do biznesu, nie tracąc cennego czasu na motywowanie się, gdy zegar zacznie tykać. Oznacza to, że masz więcej czasu na zakończenie pracy, a tym samym na zwiększenie wydajności.
8. Wyślij jutrzejszą pracę już dziś
Jeśli masz podwładnych, możesz pomóc im zwiększyć produktywność, dając im przydzieloną pracę jutro poprzedniego popołudnia. To pozwala im zaplanować następny dzień pracy i pomyśleć, jak sobie z tym poradzą. Innymi słowy, pomagasz im pracować wydajniej, dając im możliwość zobaczenia, z czym mają do czynienia. Pomóż więc swojemu zespołowi stać się bardziej produktywnym i osiągać lepsze wyniki, dając im zapowiedź nadchodzących dni. Pomaga to w ogólnej wydajności, a także poprawia relacje wewnątrz biura i pracę zespołową.
Źródło: www.InfoKurier.pl